وکیل تنظیم قرارداد

ژانویه 18, 2020 10:55

نویسنده : محمد عالی خانی

وکیل پایه یک دادگستری

متخصص در تنظیم قرارداد

تنظیم قرارداد یکی از اقداماتی است که برای انجام کار و تضمین صحت آن بین افراد مختلف انجام می شود . افراد درگیر در قرار داد با تنظیم قرارداد سعی می کنند طرفین را ملزم به رعایت آن نمایند. ولی با این حال تنظیم قرارداد برای این که ابعاد حقوقی و قانونی لازم را پیدا کند، باید توسط وکیلی که در این زمینه مهارت و تجربه کافی دارد انجام شود . تا همه نکات و ضروریات لازم در یک قرارداد رعایت شود . با این اقدامات امکان این وجود دارد که قراردادی استاندارد و قانونی توسط وکیل ماهر در این موضوع انجام شود. تنظیم یک قرارداد خوب فواید بسیار زیادی برای طرفین آن دارد .

تخصص وکیل تنظیم قرارداد

برای بسیاری از مردم این اتفاق پیش می آید که به دلیل نااشنایی با چهارچوب قانونی انعقاد یک قرارداد و عدم مشاوره با خوب و حرفه ای ضررو و زیان های جبران ناپذیری را متحمل می شوند . در بسیاری از این موارد اگر برای تنظیم قرارداد از وکیل متخصص در این زمینه مشاوره و راهنمایی می گرفتند می توانستند از به وجود آمدن ضررو و زیان جلوگیری نمایند. با یک مشاوره یکی دو ساعته با وکیل متبحر در این امر می توان همه خواسته ها و مطالبات خود را در قرارداد گنجاند . همه تضمین های لازم را در این خصوص وارد قرارداد نمود . بعدا هیچ گونه مشکلی متوجه قرارداد نشود. از این رو، استفاده از وکیل تنظیم قرارداد می تواند برای افرادی که می خواهند قراردادی را امضاء کنند، مفید و سودمند است.

ویژگی های وکیل قرارداد

در مواردی که نیاز به امضاء قراردادی دارید، بهتر است قبل از امضاء به مشاوره با وکیل متخصص و ماهر بپردازید. قبل از امضای قرارداد با وکیل حرفه ای و کار بلد مشورت نمایید تا با آشنایی از تمامی بندهای موجود در قرارداد و همچنین آینده نگری لازم اقدام به انعقاد قرارداد کنید و نگرانی از بابت تبعات بعدی آن نداشته باشید.
وکیل تنظیم قرارداد به وکیل پایه یک دادگستری گفته می شود که به طور خاص در زمینه تنظیم و انعقاد قراردادها تخصص داشته است . می تواند مشاوره های حقوقی لازم را در این زمینه به موکل خود ارائه دهد. از این رو، تصور این که هر وکیلی توانایی تنظیم قرارداد را دارد اشتباه است . در تنظیم قرارداد حتما باید به وکیل خبره و متخصص رجوع کرد، که آشنایی کامل و دانش لازم در این زمینه را دارد.

محمد عالی خانی ، وکیل پایه یک دادگستری

رفتن به نوار ابزار